MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, August 7, 2010

Kisah En Aman - SIRI 1

Tarikh kejadian : 5/8/2010 
Hari : Khamis
Waktu : 8.30 malam
Lokasi : Danga Bay

Para Pelakon : 
1) En Aman
2) En Almi
3) Beberapa pelakon tambahan yang lain

Sehari sebelum kejadian.. 

Waktu : 5 petang
Lokasi : Smoking Room

Perbualan di talian telefon antara En Aman & En Almi

Kring....

En Aman : Hello boleh saya cakap dengan En Almi?
En Almi : Ya saya bercakap
En Aman : Nama saya Rahman.. En Almi boleh panggil saya Aman.. saya kawan kepada Ieza. Rumah saya kat Kangkar Pulai. Saya dah tengok gambar tunang Ieza & saya berminat nak tengok En Almi punya pakej fotografi.
En Almi : Oh ye ke... Bila agaknya majlis En Aman tu ye?
En Aman : Bulan 12.. 24hb nikah, 25hb majlisnya
En Almi : Ok kalau macam tu rasanya lebih baik kalau kita jumpa lah ye...
En Aman : Emm ok jugak kalau macam tu.. apa kata kalau kita jumpa malam ni jelah
En Almi : Alamak malam ni tak boleh lah sebab saya ada hal.. apa kata kalau esok je
En Aman : Emm bagus jugak tu... lagi cepat lagi bagus kan.. kalau macam tu esok jelah kita jumpa... dalam pukul 8 malam kat Danga Bay
En Almi : Ok

Klik....

**************************************************************************

Petang hari pada tarikh kejadian..

Waktu : 5.30 petang
Lokasi : Tempat Keje

Kiriman SMS antara En Aman & En Almi

En Aman : Salam En Almi, macam mana dengan perjumpaan kita hari ini?
En Almi : Jadi, malam ni saya tunggu awak kat sana ye
En Almi : Ok

P/S :  Tunggu sambungan Kisah En Aman - SIRI 2


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails