MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, August 7, 2010

Kisah En Aman - SIRI 2

Di hari kejadian..

Waktu : 8.00 malam
Lokasi : Danga Bay

Kiriman SMS antara En Aman & En Almi

En Almi : Salam En Aman.. saya dah sampai kat Danga Bay ni. Saya tunggu awak di restoren kat Festive Street Mall 
En Aman : Err minta maaf En Almi.. saya masih on the way lagi ni.. jalan jammed
Masa ni En Almi dah mula menyirap

Waktu : 8.30 malam
Lokasi : Tepi laut, Danga Bay

En Aman : En Almi, awak boleh datang kat tepi laut tak.. tunang saya ni ajak datang sini pulak..
En Almi : Peh customer ni gile-gile punya cerewet.. kat tempat gelap macam tu macammane nak tengok gambo.. Emm.. no plat kete awak ape ye?
En Aman : Tak pe.. awak datang je kat sini.. nanti awak nampak ada pokok-pokok kelapa... kete saya parking kat situ je
En Almi : Adoyai.. cerewet gile customer ni...dah tentu kat situ ada banyak pokok kelapa.. layankan jelah..  Emm ok

P/S : Nak tau sambungannya? Tunggu Kisah En Aman - Siri WAKENA BEB :p


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails