MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Saturday, March 19, 2011

Contest Senyum Paling Ceria

Hepi malam :P

Mood malam ni hepi giler sebab tadi jalan punye jalan dalam alam maya ni (bw) tiba-tiba ternampak 1 contest yang best CONTEST SENYUM PALING CERIA.. alahai macam tau je aku ni seorang yang periang lagi ceria :P

So untuk pemilik contest ni.. khas untuk anda ceewah "_ "

-Follow? = Followers yang ke 1328 
-Entry pasal Contest Senyum Paling Ceria? = Ehem ehem... bila tengok je contest ni rasa macam nak senyummmmm je... tu belum lagi tengok muke akak yang dok menyengih tu... rasa senyuman ku teramat-amat lah menawan :P .. emm boleh jadi model colgate tak :)


Saya gembira sebab = Ada orang wat seprise besday untuk saya... oh gembiranya saya lalalala
(Ish malu betul aku tengok gambar ni hahaha tapi macam serupa je ngan akak kat atas tu :P)

-Orang-orang yang menjadi mangsa aku untuk di tag tak lain tak bukan ialah... jeng jeng jeng


P/S : Selesai sudah.. harap-harap menang lah ye hehehehe



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails