MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, April 5, 2011

Mudah Tak Untuk Kita Memaafkan Orang Lain?

Semalam mood tak berapa oke.. hari ni oke hahaha.. berlaku sedikit kemisunderstandingan antara aku dengan makcik dayah... kelmarin dia mintak tolong aku bawak jemu.. eh salah.. JMU :p. Aku dah bitau dia yang aku takut tak sempat nak pick up dia kat umah sebelum pegi keje. Almaklumlah kalau time nak pegi keje time tu tak kelam-kabut memang lah tak sah huhuhu. Antara kesilapan yang berlaku ialah.. aku cuma sempat beritahu yang aku takut tak sempat nak pick up dia.. 

Esoknya.. kunun-kunun rajin lah kan nak wat sarapan sebelum gi keje... Hp macam biasa dalam mode senyap dan tiada getaran. Siap punya siap.. baru nak capai sarapan... mata terpandang jam... alamak dah pukul 8.50 pagi.. ambik kau.. dah start dah kelam kabut. Tak sempat nak sarapan... uwaa :) Aku capai handbag.. capai Hp..   

Time tu aku perasan banyak gile miscal ngan mesej.. alamak tak sangka pulak aku makcik dayah tunggu. Aku nak mesej kredit takde... adehh... apa lagi.. aku rempit r gi umah dia.. sampai-sampai peh bingit.. orangnya dah pegi pulak.... tensen!!!!!!!!!!!

Sampai ofis mood dah hilang tahap maksimum... tensen beb... dengan Hp takde bateri.. peh bikin gua panas je huhuhuh.. Dalam pukul 2 lebih macam tu (lepas lunch time). Akak yang kat recept panggil aku turun bawah. Dah lah tak de mood ni... paksa-paksa orang turun pulak.. ish... 

Eh terkejut pulak ada orang bagi bunga siap dengan coklat lagi oke... hati dah berdebar 'adakah aku punya secret admire' hahahah.. perasan tak boleh blah :P.. sekali aku bukak kad.. 

i'm sorry...
from : daya & zeera..

Eleh.. nak pujuk lah tu konon hahahah.... kelako r dorang ni... macam nak pujuk boyfriend lah pulak kan... hati baru nak berbunga-bunga.. yelah mana lah tau kot-kot ada peminat misteri yang malu nak cakap suka kat aku hahahah... rupe-rupenya dorang yang bagi... ceh :P.. 

Anyway thanks a lot kat korang sebab sudi bagi bunga n coklat tu kat akak ye... lain kali nak merajuk lagi lah... boleh dapat hadiah lain pulak.. ngeh ngeh (gelak jahat)





Rasa macam minah kuntum bila pegang-pegang bunga macam ni.. awww :P

P/S : Sangat-sangat tak boleh blah bila ada budak ofis yang cakap dengan penuh rasa eksited... "wah akak bestnya dapat bunga dengan coklat... bunga 3 kuntum pulak tu... siapalah agaknya yang bagi kan " Apa kau ingat aku ni artis, sampaikan ada peminat misteri yang nak bagi aku bunga?.. hahahah.. pelawok pelawok :P



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

1 comment:

Anonymous said...

Nmpk r muke bela tu treaty haha

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails