MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, July 11, 2011

Sambutan Ulang Tahun Incik Boss

Hari Jumaat yang lepas ofis aku buat sambutan ulang tahun Incik Boss. Actually besday dia sebenarnya 9hb 7, memandangkan 9hb tu jatuh pada hari Sabtu yang sememangnya hari cuti so kitorang pun buat majlis tu pada Hari Jumaat, selepas Sembahyang Jumaat. Nak buat Hari Isnin takut pulak ramai staff yang puasa. Tau-tau jelah puasa pun semakin hampir so ramailah yang sibuk nak ganti puasa last minit.

Department aku ditugaskan jadi AJK Makanan.. Aku pun tak sure sebenarnya apa yang kitorang kena buat, yang aku tau aku cuma tolong susun-susun je makanan tu kemudian nak bergamba, tu yang paling utama :)

 
 Menu 1 - Nasi Ambeng 
Terbaek Wok!!!! Slurpp

 Menu 2 - Air Kotak & Pisang

 Tengok-tengok ada pisang kembar.. Sorry Pn Diana dah nampak dulu so dia yang punya..
Harap-harap Aisyah dapat adik kembar pulak lepas nie.. ^P

 Wah cantik!!!! Suke suke ^ __ ^

 Eh eh wat-wat rajin lah pulak kan.. ups heheheh

 Akak.. jangan amik gambar saya... Maluuu :P



 Bergabung... Acc + Admin + Operation

 Dah dah tak payah nak perasan sangat ye 
Toink toink... 


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

3 comments:

penaberkala said...

tu dia, sempoi celebrate besday bos
mudah-mudahan dpat bonus,hehe

Cheritera Kami said...

nasi ambeng lg siok mkn dlm dulang..rebut2 mkn...

Unknown said...

penaberkala : tiap-tiap tahun memang celebrate sempoi cenggitu.. oh incik boss saya mahu bonus 3 bulan gaji.. upss :P

kswsk : aah memang terbaek kan..

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails