MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, November 24, 2011

Jom Kita Ber-Home Spa..

Sejak-sejak ada belog sendiri, suka betul aku berjalan-jalan di alam maya (blogwalking) kadang-kadang makan masa berjam-jam menyekodeng belog orang pastu tinggalkan jejak langkah & tapak kaki ^_^..

Disebabkan aku suka jalan-jalan kat alam maya ni, hati aku pun ada jugak lah terpaut kat 1 belog ni.. dia jual barang-barang untuk kita memanjakan diri. Eh produk die sejibik yang ada dekat spa tu tau.. kalau agak-agak korang ni kedekut…eh bukan… agak sayang duit nak gi perabih kat spa yang kompem gile akan charge mahal, korang beli je produk-produk kat sini..korang sendiri boleh manja-manjakan diri korang tu tanpa rasa segan silu…hek hek..

Aku dah try dah beli produk dia… terbaik beb! Cara nak beli pun senang, tak makan masa yang lama untuk dapatkan barang dia. Sampai pun gerenti selamat punya sebab dia balut pun memang dengan cara yang safety jugaklah.


Lepas korang pakai sure badan rasa best je…  Nak try? Jom SEKODENG KAT SINI ^__^

Eh mana hilangnye spek aku…mata tetibe jadi biru..sungguh nak hado..hikhik

Ok bye!

BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails