MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Thursday, January 5, 2012

Hepi Wedding Day To My Cousin ~ Ayie & Kawtsar ~

Hallu... mud nak meng-hapdet entry arini masih lagi setia dengan mud kawin-kawin ^__^ Korang suka tak? aku suka hikhik.. gatai beno kau ye LeeZaCks! :P

Actually wedding kali ni adalah wedding cousin aku dengan kawan aku... eh eh korang faham tak? Meh sini aku terangkan ye adik-adik :) Cousin aku ni (pengantin lelaki) berjodoh dengan kawan dia (pengantin perempuan) masa sekolah menengah dulu. Kalau kawan dengan cousin aku maknanya kawan aku jugak lah sebab kitorang bertiga ni dulu sama-sama satu sekolah. Tapi tak sangka kuat betul jodoh dorang ni... daripada kawan sekarang dah jadi sedara dengan aku dah hehehe..

Pre-Wedding


Nikah

Tersenyum pulak dua-dua pengantin nih hehehe

Resepsi

Cantik kan pelamin dia... 

Alalala.. tersenyum simpul..

Cantik kan..
Outdoor

Cantik kan pelamin, mekap & juga baju cik panten dengan incik panten ni.. 
Nak tau bridal mana? Meh sekodeng
Bridal : NOREZS BRIDAL

Majlis Sambut Menantu

Serba merah beb... I loike lah 
^___^

Siap ada tarian zapin lagi... memang meriah


Kalau terer cari lah ucapan dari aku hehehehe..

Ok bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails