MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Friday, January 6, 2012

Makan-Makan Sempena Tahun Baru

Seronok sangat kalau sekali-sekala satu keluarga berkumpul bersama. Lagi-lagi pulak kalau family dah jadi very-very big family... memang best... sekali berkumpul hambek kau riuhnya macam ape.. boleh pecah gegendang telinga jiran-jiran sebelah rumah..

Tapi oke pe rumah memekak dengan suara budak-budak kecik daripada bukak radio kuat nak mam... sakit kan telinga orang je.. rumah aku pun ada radio jugak lah woi! Eh teremosi lak tetibe kan hikhik..

Baru-baru ni abang ipar aku dengan rasa baik hatinya mengofferkan diri untuk belanje kami sekeluarga makan dekat luar... wah suka-suka... dapat bonus ye... Boss aku ni ntah bila pulak lah nak bagi aku bonus kan... huhuhuhu

Tempat makan yang kitorang pergi ni tak delah jauh sangat dengan rumah aku. Kat Wakaf Singgora je. Kalau jalan kaki 10 minit je dah sampai... hehehe nampak sangat menipu kui kui  :)

Wakaf Singgora
(Penduduk tempatan panggil restoren ni Restoren Gelas Besar)
nak tau kenapa? 
sebab ada air yang dijual dalam gelas yang besar.. kalau nak tau berapa besar gelas tu jom datang ^__^)






Ni menu aku untuk hari tu...
Ceh nak kurus kunun.. makan nasi kerabu bagai :P




Ala kenapa gambar yang ada muke aku pulak yang jadi blur...
Aisshhh...

Oklah Bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails