MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Friday, January 6, 2012

Sekolah Oh Sekolah

Yeay yeay dah masuk sekolah... nak beli baju baru, kasut baru, beg baru, pencil box baru, spenda baru.. eh takde kena mengena :P.. Eh eh tetibe teringat satu benda... 

Ala... aku dah tua la.. mana boleh excited lagi nak pegi sekolah... paling tak boleh blah bila umo dah tua-tua macam ni rasa macam nak masuk tadika balik... kalau nak masuk tingkatan 5 ke U ke boleh lah dipertimbangkan balik kan :)

Actually anak sedara aku, Nur Aina Faqihah yang masuk sekolah. Umo baru 4 tahun tapi beria-ria nak sekolah.. seboleh-boleh nak satu sekolah dengan kakak Mia Sara ala yang pelakon cite Papa I Love U tu.. tapi memandangkan sekolah tu jauh so akak dengan abang ipar aku hantar Aina kat sekolah Smart Reader Kids.. oh nak ajak speaking dengan aunty ye hikhik..

 Ammar, Mama & Aina

Kakak, Papa & Adik

Hai nama saya Nur Aina Faqihah.. Saya student kat sekolah Smart Reader Kids :P

Ini pulak kasut saya waktu pergi kelas 
^__^

Haa semua ni lecturer saya dah sediakan.. student-student yang 1 batch dengan saya pun semua dapat macam ni jugak... sukanya saya :)

Doakan saya jadi anak yang pintar ye kawan-kawan
Peace!

Ha ni gamba masa aku tadika... time ni hari untuk amik sijil kat sekolah..
Macam sedih pulak aku tengok keadaan aku time tadika ni... 
Betul-betul tak sama & tak secanggih dengan budak-budak tadika zaman sekarang...

Mak... Angah nak masuk Smart Reader Kids jugak... uwaa!!!! 

Hahaha.. memang tak boleh blah kan bila tengok perbezaan antara time aku tadika zaman dolu-dolu dengan Aina kat zaman sekarang.. jauh betul bezanya ish ish.. Eh kalau korang terer cuba lah cari aku yang mana hahahaha!

Ok Bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails