MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Tuesday, January 24, 2012

Sambungan Entry Yang Lalu

Percaya tak aku kalau demam boleh jadi seorang yang kurus kering? Eh tak percaya? Tak usah percaya sebab badan aku memang akan jadi susut sikit tapi takdelah sampai kurus kering.. melampau gile la kan :)

Aku kalau demam memang serius tak selera makan.. tu yang rasa badan macam ringan sikit walaupun tetap tak akan melayang bila kena tiup angin ^__^

Ha lagi satu... disebabkan aku ni kalau time demam memang tak selera makan, bila demam dah nak kebah time tu lah aku mengidam yang bukan-bukan. Kalah orang mengandung hahaha.. sebenarnya lebih kepada seronok nak susahkan orang kihkih... ishh tak lah bukan aku buat-buat tau tu adalah kenyataan nya. Memang adat aku kalau sakit macam tu nak buat macam manalah lagi kan.

Pernah dulu masa kecik-kecik aku kena demam kat kampung. Time tu lah tekak aku gatal nak makan buah. Tengah-tengah malam buta pulak tu.. gile risau makcik pakcik dengan mak aku masa tu.. mana nak carik buah tengah-tengah malam macam tu kan... issh rasa betul-betul menyusahkan..

Masa yang aku demam baru-baru ni tekak pulak gatal nak makan taufu fa la... mee hun sup lah.. ish ish.. ade-ade je aku ni kan... Apa pun terima kasih sangat-sangat dekat mak yang terpaksa jugak ikutkan cerewet aku ni... yang sudi jaga aku dari kecik sampai besa... yang sudi bangun malam-malam bila dengar aku muntah-muntah... terima kasih mak.. SAYANG MAK KETAT-KETAT!



Terima Kasih Mak! Muaaah!!!!

Ok Bye!


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails