MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, March 21, 2011

Aku Adalah Aku

Lepas 3 hari.. yeay... akhirnya spek aku siap.. yess macam dah tak sanggup lagi nak pakai lens ni.. masa first nak pakai memang leceh sikit.. tapi bila dah pakai... wah rasa macam betul-betul mata sendiri, rasa macam tak percaya je mata tak rabun sebab tak ada penghalang kat mata. Kan bila pakai spek kita rasa ada benda yang menyibuk lekat kat hidung kita kan tapi bila pakai lens.. lenyap begitu saja ceh hahaha

Ni antara bekas spek yang aku simpan... yang lain entah pergi mana.. bekas je ada spek nye dah buang dah sebab semua dah rosak


Spek kali ni lain sikit.. bingkai full, tak de warna, ringan & boleh dilentur-lentur... nak duduk kan pun kompom tak patah punya hahahaha (sesuai gile untuk aku yang lasaknya boleh tahan nih kihkih)
Macamana lah rupe aku bila pakai kau nanti ye :P

Wah suka.. siap dapat present lagi oke.. TQ Nice "_"

Kalau nak buat kad ahli cuma RM39.90 seumur hidup.. banyak benefit yang korang akan dapat. Antaranya ahli boleh dapat diskaun 10% untuk apa-apa pembelian, kalau nak bagi kawan-kawan pinjam kad pun boleh.. nanti diorang akan dapat diskaun 5%, service adalah percuma.

Sesiapa nak pinjam kad saya sangat dialu-alukan hehehe

Eh salah.. ni bukan spek aku.. aku try spek kawan aku je.. mak buyung Tina hehehe..

Kat bawah ni baru betul :P
.
.
.
.



~ New Me ~2011~
.
.
.
Maluuuuu :P

Konon-konon ayu hahaha


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails