MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, April 24, 2011

Adeh.. Kenapalah Cuai Sangat

Kejadian berlaku pada 21/4/2011 yang lepas. Lebih kurang pukul 9 malam...



Uwaa.. sungguh aku sedih... aku pun tak perasan yang aku bawak ke tepi sangat. Ni semua gara-gara nak mengelak daripada jalan yang dah rosak. Dahlah gelap, takde lampu jalan pulak tu. Disebabkan nak mengelak lubang-lubang tu, aku bawak lah ke tepi sikit... aku memang tau kat situ ada tembok. Tapi betul-betul nak jadi punca. So dengan bangganya aku pun terlanggar tembok tu. Bawak slow gila pun boleh pecah sampai macam ni sekali. Agaknya kalau aku bawak laju gila ntah dah jadi apa dah dengan kereta kesayangan aku ni.. Aduyaiii... Uwaa... nak nanges :(

BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

2 comments:

Farhana Jafri said...

truk gak tu.. dh bwak g repair ke?? biase la tu.. ptutny dorang ltak lmpu jlan.. ksian pngguna jalan.. t accdent pmandu jgax yg dsalahkan.. hadoi~~~

jemput singgah ANASAURUS :)

HaNya Aku.. said...

farhana : belum lagi... tu lah pasal... ish memang nak jadi sebab betul.. tak pasal-pasal je kan accident sendiri.. adehhh

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails