MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Sunday, May 1, 2011

Tolong... Ada Dinosaur Terlepas.. Tapi Takpe Saya Telah Jinakkan Mereka :P

30/4/2011 ~ 1 hari berada di Batu Pahat... nak tau sebab apa? RAHSIA.. huhuhu.. dah macam artis ler pulak kan jawapan kau :P.. Petang itu sewaktu sedang berjalan-jalan mengambil angin segar tiba-tiba aku ternampak beberapa ekor dinosaur. OMG... nak lari ke tidak ye.. agak-agak kalau aku pergi dekat diorang, diorang makan aku tak?

Masa tu aku bawak sekali air 100 plus almaklumlah cuaca panas so aku bawak lah bekalan air bagi penambah tenaga, lagi pulak tekak ni madah haus je. Nampak gayanya dinosour tu macam haus jugak je.. so aku dengan rasa berani tak beraninya pergi pada mereka.. dengan tujuan nak bagi air & juga konon-konon nak jinakkan.. harap-harap mereka tak makan aku  ^ ________ ^

Alamak, dia mula baran.. mula dah nak mengamuk.. tulun!!!! 

Mulut dah ternganga... tangan dah mula terangkat.. dia nak cekik & makan aku.. tulun!!!! 

Alamak, dia panggil member la pulak... tulun!!! 

Aku nak curik telo dinosour ni boleh tak :P 

Tengok aku berjaya menjinakkan mereka... aku dah bagi mereka minum 100 plus tu.. yess  

Possing dengan ekor dinosour..peace yo! 

Lepas berjaya jinakkan beberapa dinosour.. telah tiba waktu untuk pulang.. chow chin chow ^ ________ P 

P/S : Rasa-rasanya boleh masuk dalam MALAYSIA BOOK OF RECORD tak ngeh ngeh 



BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails