MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Friday, October 28, 2011

Suasana Di Sekitar Majlis Cukur Jambul Si Comel Datishaa Reash

Hoola...

Cerita ini sebenarnya agak basi... tapi belum berapa nak basi lagi oke ^__^. Masa 8/10/11 yang lalu aku dengan kawan-kawan seopis dapat jemputan hadir ke majlis cukur jambul anak kawan seopis jugak. Seopis juga sedepartment dengan aku. Baby first you.. seorang baby girl yang comel lote.. Datishaa Reash nama diberi... eceh macam nak berpantun lah pulak kan huhuhuh..

Ish tak mau membebel banyak-banyak.. moh aku bagi korang semua sekodeng gambar dulu...

 Cute kan Datishaa... Mak dengan Ayah dia pun cute jugak 
(Aku pakai hentam je ni tulis mak dengan ayah... tak sure Datishaa panggil gelaran apa untuk mak ayah dia hehehe)

 Arghh... canttek gila tempat beradu Datishaa untuk malam tu...
Nak masuk jugak!!!! :p

 Wah cantek gila oke balai ni... gelemer betul mengalahkan orang nak kawin...
Arghh... series suke suke suke...

 Oke yang ni pulak kumpulan Marhaban yang dijemput khas untuk meraikan majlis cukur jambul baby comel Datishaa...
(Eh tu Cik Anum tu... jadi ketua kumpulan nasyid yek hehehehe)

Wahhh... series paling aku suka suka suka sangat gambar ni...
Tema untuk majlis tu ialah Pink Purple.. eh aku ikut tema tau.. jangan jeles hik hik hik
(Padahal memang tuan rumah dah mintak kitorang semua pakai baju ikut tema huhuhu..eh sila abaikan baju biru dengan hijau tu hehehe... lari tema pulak kui kui)

Eh lagi satu nak cerita pasal menu yang disediakan masa ari tu. Menu memang banyak gila tapi sayang aku lupa gila nak amik gambar.. almaklumlah tengah syok dok melantak ^__^... sampai tak termampu aku nak rasa semua. Almaklumlah first time pergi majlis cukur jambul parents yang ada mix-mix ni kan. So agak terasa diri macam jahil lah pulak bila tengok menu-menu dia hehehe. Tapi memang semua sedap-sedap beb & di jamin halal (bak kata ayah mertua kawan aku tu hehehe)

Yang paling-paling first time aku makan masa tu ialah Laddu..Laddu  ni yang aku tau dia ni manisan. Selalu kalau tengok cerita hindustan kan dia ade bagi makan Laddu kalau family atau seseorang tu tengah happy atau masa nak meraikan sesuatu / seseorang kan... tu yang aku tau lah.. kalau salah tu harap di maafkan lah ye hik hik

 Macam ni lah lebih kurang rupa bentuk Laddu tu 
(sumber dari : pakcik google)

Okelah dah tak mo nak membebel banyak-banyak... Sekian saja untuk entry kat belog kesayangan kali ni yek.. jumpa lagi kat next entry yaa... Daa!

P/S : Kak Latiffah.. saya ambil gambar dari FB akak.. jangan marah ha... ciomm sikit ^___^


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

4 comments:

Mrs. Rainbow said...

alololo.....cmeinya datishaa...geram rse nk cubit2 je hehe..:)

Unknown said...

amani : betul2 memang sangat comel... dah besa nanti mesti cantik..

anum said...

hehe...d sbbkn bju wrna lain sikit...nk xnk terpkse jd ketua nasyid....

Unknown said...

anum : heheheh...lain kali kita tubuhkan kumpulan nasyid akaun department yek ^__^

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails