MAIN TEKAN-TEKAN KAT SINI OKE :p

Monday, January 9, 2012

Bulu..

Saya ada berkenalan dengan seorang awek ni melalui telefon.. tak pernah jumpa.. berhubung hanya melalui telefon & mesej je.. Satu hari kitorang keluar dating... Dalam pada tengah drive sempat lagi saya sekodeng kat awek tu. Muka boleh tahan... badan solid... Dalam hati saya dah rasa berbunga..

Tetiba dia cakap dengan saya nak ikat rambut...  Saya cakap oklah.. then saya berhentikan kereta dekat tepi jalan. Bergoyang-goyang kereta masa dia tengah ikat rambut dia tu. Tetiba saya tergerak hati nak toleh tengok dia ikat rambut.

Semasa saya menoleh.. mata saya terpandang sesuatu... Mak Aii!!!!! Apa tu???? 

Dalam hati saya mengucap panjang. Masya Allah bulu ketiak rupenya... Almaklumlah perempuan zaman sekarang ni suka sangat pakai baju yang lengan terbukak-bukak ni. Esoknye awek tu mesej-mesej saya, saya buat donno je. Mesti dia tertanya-tanya kenapa saya terus tak nak layan dia. Malas saya nak layan awek kempro macam tu. (Kempro maknaya selekeh)

Tepuk dada tanya lah selera ^___^

**Sebenarnya aku dengar cerita ni dari caller HOTFM pagi tadi.. Nak pecah-pecah perut aku dengar cerita dari mamat tu. Ditambah-tambah pulak gelak dari Fafau. Memang lawak sungguh jadinya. Oleh sebab teringat-ingat cerita tu ni yang aku terjemahkan dari bentuk tulisan ni. Harap-harap lawak tu sampailah ye.. Kalau tak sampai jangan mare pulak hikhik

Ok Bye! 


BACA JE? BAGI LAH KOMEN SIKIT ♥

No comments:

JANGAN TENGOK JE..KLIK LAH SEKALI :p

Related Posts with Thumbnails